Όταν τα ζόμπι και οι μούμιες παριστάνουν τους ...προσκυνητές του Jumbo

Είναι κοινό μυστικό, ότι  η "επιστήμη"  της διαφήμισης όπως και η  αδελφή της  που ασχολείται με την  "επικοινωνία"  της έτσι κι αλλιώς  ακοινώνητης  πολιτικής  εξουσίας, χρησιμοποιούν  κάθε μέσο , κάθε τρόπο  προκειμένου να ξύσουν ακόμα και τους πιό  αναίσθητους  εγκεφάλους.

Αυτή τη φορά  διαφημιστικό τμήμα  του Jumbo, εκείνης δηλαδή της "επιχείρησης" που  εκμεταλλεύεται την ανάγκη των εργαζόμενων σε αυτήν και την αφέλεια (για να μην πώ τίποτε άλλο)  του Έλληνα  καταναλωτή, πέτυχε  100% τον στόχο του.

Κατάφερε μέσω  της  χρήσης  σκουπιδιών να  διαφημίσει τα  προς πώληση  σκουπίδια της επιχείρησης, ακόμα και σε εκείνους  που  αντιμάχονται  τέτοιου είδους  αφιόνια.

Δυστυχώς  αυτό  το σκουπιδο - σποτ  προωθήθηκε  ευρύτατα  κυρίως  χάρη σε όσους  δήθεν το καταγγέλλουν απο το διαδίκτυο, ενσωματώνοντάς το ταυτόχρονα  στο περιεχόμενο της ...καταγγελίας τους 

Σε τετοιου είδους "ενημερώσεις"  συμμετέχουν  τριών  ειδών  χαρακτήρες:


Ο ΗΔΟΝΟΒΛΕΨΙΑΣ, Ο ΕΠΙΔΕΙΞΙΑΣ ΚΑΙ Ο ..ΑΝΗΣΥΧΟΣ
Ηδονοβλεψίας: Όταν "ενημερώνεται" στοχεύει σε διαφόρων ειδών "οργασμούς".
Επιδειξίας: Χρησιμοποιεί λογιών - λογιών "καπαρντίνες" και "ενημερωτικά εργαλεία" για να τραβήξει την προσοχή (συνήθως είναι και ηδονοβλέψίας)
Ο πραγματικά ανήσυχος που δεν γυρεύει οργασμούς ή "τακούνια" για να ψηλώσει, είτε όταν ενημερώνεται είτε όταν ενημερώνει,αγωνιά και αγωνίζεται για να σηκωθεί όρθιος.

Share on Google Plus

About ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.